Stichting De Groene Punt

Stichting De Groene Punt is opgericht met als doelstelling het kerkgebouw en de aangebouwde pastorie in Hoogmade te herbouwen en in stand te houden. De kerk is een gemeentelijk monument. De kerk was gezichtsbepalend voor het dorp Hoogmade. De herbouw en instandhouding is daarom niet alleen van belang voor de gebruikers van het kerkgebouw maar ook voor de gemeenschap van Hoogmade en vele andere geïnteresseerden. De Stichting stelt zich ten doel fondsen te werven voor de herbouw en de instandhouding van het kerkgebouw, de pastorie in Hoogmade, teneinde de identiteit van deze gebouwen te behouden

De stichting heeft een onbezoldigd bestuur, op 1-1-2020 bestaande uit vier leden met elkaar aanvullende competenties en netwerken.

Het bestuur wordt bijgestaan door vrijwilligers voor het verwerven van fondsen voor de stichting of het helpen bij de organisatie van activiteiten die de stichting ontplooit. Er is een nauwe relatie met de lokale beheercommissie en het parochiebestuur om de doelen en prioriteiten goed in het oog te houden. Lees hier ons beleidsplan.

De namen van de bestuursleden zijn:

Voorzitter: Ellen Vlieger-van Leijden (0640409216)

Secretaris: Merel Willemsen-Volwater

Penningmeester: Joost van der Meer

Bestuurslid: José de Vlieger-Straathof

Ons RSIN nummer is 8613 33 925 & ons bankrekeningnummer is NL87 RBRB 0200 4948 48 t.n.v. Stichting de groene . nl

•
© Stichting de groene punt | rsin nummer 8613 33 925 | NL87 RBRB 0200 4948 48 | All Rights Reserved.
Free Joomla! templates by Engine Templates