Doneer nu

Op deze pagina leest u hoe u een eenmalige donatie kan doen of donateur kan worden.

Eenmalige Donatie

Doe mee en doneer eenmalig met iDEAL of via WhyDonate:

U kunt uw eigen donatie ook overmaken op IBAN NL87 RBRB 0200 4948 48 op naam van Stichting De Groene Punt o.v.v. “herbouw kerk”. Hartelijk dank daarvoor.

Donateur worden

Wij hopen dat u zich aanmeldt als donateur van Stichting De Groene Punt. Mede door uw bijdrage kunnen wij onze mooie Onze Lieve Vrouw Geboortekerk herbouwen en in stand houden. Als donateur ontvangt u onze nieuwsbrieven.

Donateur worden kan op verschillende manieren:

Met een jaarlijkse bijdrage van minimaal €5,-. We hopen natuurlijk op een hogere donatie zodat wij, behalve kostendekkend, ook beter in staat zijn de Onze Lieve Vrouw Geboortekerk te herstellen en te onderhouden.

U kunt ook een 5-jarige schenkingsovereenkomst met ons af te sluiten, waardoor u een heel aantrekkelijk belastingvoordeel heeft. Stichting De Groene Punt heeft namelijk een ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling) status. Voor donateurs met een schenkingsovereenkomst met Culturele Instellingen die als ANBI staan ingeschreven geldt een extra giftenaftrek voor de inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting. Wanneer u uw aftrek berekent, mag u de gift met 25% voor de inkomstenbelasting of 50% voor de vennootschapsbelasting verhogen zonder drempelbedrag. Gezien de administratie- en bankkosten stellen wij een minimum bijdrage, indien mogelijk, wel graag op € 100,- per jaar. U hoeft er zelf niet meer naar om te kijken, want het wordt automatisch geïncasseerd.

Heeft u interesse, neem dan contact op met de secretaris van Stichting De Groene Punt. Mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Sponsor worden

Treed in de voetsporen van onderstaande bedrijven en wordt sponsor van Stichting De Groene Punt.

KeurigOnline

KeurigOnline biedt u complete webhosting diensten aan tegen een eerlijke prijs. Vanuit hun datacenter in Groningen bieden zij een groot pakket aan diensten aan zoals webhosting, reseller hosting, VPS en dedicated servers. Keurigonline is begaan met onze missie en heeft daarom de webhosting en de domeinregistratie voor hun rekening genomen, waar wij hun heel erg dankbaar voor zijn. Kijk eens op de website van KeurigOnline of ze iets voor u kunnen betekenen. www.keurigonline.nl

Koop nu uw BID-coin

Kerkenveiling 18 mei

© Stichting de groene punt | rsin nummer 8613 33 925 | NL87 RBRB 0200 4948 48 | All Rights Reserved.
Free Joomla! templates by Engine Templates